Monday, May 16, 2011

16 Mei mesti bercerita tentang cikgu.


Tiara Tots Telekom
Sek. Keb. Jalan Bellamy
Kelas Pendidikan Islam Masjid Negara
Sek. Men. Keb Agama Kuala Lumpur
Kolej Poly-Tech MARA Kuala Lumpur

Ini, tempat-tempat aku pernah pergi untuk belajar ilmu dunia.
Tempat aku kenal manusia. Tempat aku bermain, bergosip, jatuh, bangun, jadi nakal, jadi baik. Tempat aku cari saham untuk akhirat juga.

Sesiapa pun yang pernah mengajar aku sepanjang aku hidup di dunia ni terutama di lokasi tersebut,
terima kasih.



Aku belum sempurna,
tapi ilmu yang kalian kongsi buat aku belajar untuk jadi manusia sedikit demi sedikit.










Aku tak pandai la nak buat ayat puitis untuk para cikgu.
Skil bercerita kisah lampau memang tak pernah ada belakangan ni.


Lagipun....










Mana ada cikgu aku baca blog ni.

No comments: