Thursday, December 9, 2010

ohh result.


Salam.






Kritt krittt~




Hehe.


Result dapat dah. Alhamdulillah, kejayaan pinjaman untuk Sem 1 ni agak menggembirakan.
Mungkin berkat doa mak ayah masa kat Mekah dan kat mana-mana, doa kawan-kawan baru lama yang aku tak tahu, bantuan akak-akak kolej [esp sorang akak dekan ni]  yang tolong ajar aku Finance seminggu sebelum exam, dan sedikit usaha yang aku kira tak seberapa.. Allah Yang Maha Memberi tu dah beri sedikit nikmat yang besar nilai dia untuk aku..


Katakan YES! saya akan teruskan perjuangan :O






Aaa. Seram sejuk tengok result tak hilang lagi.




4 comments:

Anonymous said...

mabruk 'alaiki! :)

..

aisya zainal said...

syukran ya ukhti :) <3

seSey said...

alf mabruk.. congratz ce !

aisya zainal said...

syukran se! :)