Monday, March 15, 2010

teruskan perjuangan!



" keyakinan terhadap Allah bukan mengharap termakbulnya harapan,
tetapi redha dengan segala ketentuanNya "

bismillah walhamdulillah. 
segala rasa syukur dan sebanyak-banyaknya rasa syukur.
lama pula menyepikan diri lepas keluar keputusan SPM hari tu.kecewa? taklahh. alhamdulillah, masih dikurniakan akal fikiran untuk teruskan hidup ni. aku tak tahu dari mana datang fikiran optimis yang membolehkan aku nampak tenang.
kalau dulu, mesti tekanan nak berhadapan dengan orang. sekarang, aku hanya fikir nak teruskan perjuangan.
terima kasih banyak-banyak pada mereka yang banyak bagi aku harapan dan semangat. terutamanya, untuk kawan terbaik yang ingatkan aku dengan ayat kat atas tu. (^^,)
kesimpulan pertama; aku ok jer!

tahniah ea!
untuk member-member se-18th gen. aku nak tumpang nama gak mempromokan kejayaan kauorang. hey, mana tahu ada orang besar daripada U luar negara yang baca blog aku ni. dapat biasiswa ke, masuk U top-top ke. untung, kauorang jugee. haha.

11A
.azri.
tq banyak2 sebab slalu tolong aku
.siti nursakinah.
.megat akmal fikri.
.muhammad shahier.
.maizatul nadia.

10A
.faris.
.mohd hafizi.
.nur syamimi.
.nazratul fareha.
.khadijah afifah.
.aliyah.

9A
.nurul anis amira.
.fariyal alia.
.nurul hidayah.
.farah dayana.

nak letak gambar, takut kauorang tak bagi pulak. 
cukuplah sekadar nama..


jadi, ke mana saya selepas ini?
tak tahu. yang aku tahu, aku dah rindu nak tulis-tulis balik. dan sedikit klu, aku minat nak teruskan syariah. ahha, ada unsur-unsur jadi ustazahkah? tidak. aku nak lebih. insya-Allah. demi agama. hohoh..berapi sungguh matlamat.




kawan aku beria-ia suruh aku ambil medik. ah, tekanan. tolonglah jangan jodohkan saya dengan kimia lagi. huuuu~






7 comments:

[n u r] said...

budak2 9a lg..hee..lele..dyh ros n fada!hahaha...btw..tq ce!yepp..sntiasa igt...kita semua same d cc Dia...Allah xpnd bp byk jumlah A yg kita ada...tp Dia pndg..bp byk iman yg ada pd kita...k?so...all the best utk pjuangan pasni...pjuangan kita masih blum bmula..hee..igt ayt sp?wat tol2...doa+usaha+tawakal+redha!itu penting...syg ko ce!!!muaaaahhhh!!!

aisya zainal said...

oh. tq bgtau.
haha.

perjuangan kita masih belum bermula..
~er.. poknik ke? aku lupa laa =.="

Anonymous said...

assalamu'alaikum ce ;)

ari tuh , da tulis da komen kat ekau , tapi nape tade nih ?
or kau kene approve dulu ?
huhu . cece , wanna invite u 2 join me to book fair .
r u interested ? hee .
take note ok , marc 24th , wed .
do call me or text me ok , to tell me either u wanna go or not .
ohh , keje kot ? lupelupelupe -.-'

till ur nx post , tata ~
.me.

JuMaNaiLiaH said...

makcik!br jumpe blog..ooo tak bgtau pon na!

aisya zainal said...

haihh. mkcik ni lambat la.
org dah bagi hint banyak daa~

JuMaNaiLiaH said...

mane la akk tahu.tak reti sgt2 tekan2.adeh,tak sgke akk masih bute iT!huhu

aisya zainal said...

aiyaa.
kata tulang belakang edit mngedit risalah mahallah.


ni, buat malu bipen je.