Monday, September 9, 2013

Balik sekolah.

Bismillah.

Mod menaip datang secara tiba-tiba, jadi layankan aja walaupun guna fon.

Hari pertama persekolahan.
Aku rasa semua semangat di tahap paling positif. Nampak la di wajah setiap satunya. Excited kemain naik bas ke fakulti (panggil fakulti dah tauuu mana ada waktu diploma dulu)

Alhamdulillah kelebihan yang banyak bila ada teman dari kolej dulu. Banyak kerja jadi mudah, senang dapat info.

Aku tak terkujat sangat bila kena panjat bukit naik tangga bagai sebab masa Mimi dengan kakZu grad dulu aku dah survey. Walaupun masa tu tak confirm pun masuk UiTM Di Hatiku .

T A P I .
Hari pertama dah tewas.

Dah lama tak sepenat gitu. Ye la.
Dah lama sangat relaks kat rumah,  haaa ambek. Well, masa aku survey hari tu pun aku penat.  Siap tidur kat library celah rak buku kot. :p

Jumpa nanti. Kalau baca entry ni, doakan kita semua :)

No comments: