Friday, September 6, 2013

Balik belajar

Bismillah.

12.36 pagi -- tengah malam.

I should be packing stuff right now. But still infront of the computer, updating my blog weeehu.


Woi mana pergi semangat freshie woi manaaa ?


Tu la. Lama sangat duduk rumah jadi dugong.
Semangat freshie pun dah tak fresh dah.

Bila aku tengok bebudak tu update segala bagai soalan dalam FB group, aku rasa macam aku ni bukan pelajar oh. Macam pemerhati je kat situ. Aku tunggu update dari member KPTM je. Ada arahan, ada la aku nak gerak. Kalau tidak.. hmphh.


Esok best insya-Allah.

Lepas daftar, ambil gambar kolej masuk Intagram, ambil kad pelajar, ambil gambar masuk Instagram.
HAHAH. Lame.

Lepas daftar terus balik KL. Almaklumlah rumah sekangkang gajah.
Malam tu walimah Anati. Mesti Anna tengah berdebar habis malam ni. Aku rasa kebanyakan daripada kitaorang semuanya excited menanti esok.

Ahhh.
Dah la malam. Kat banglo.
Nikah.
Member segroup sekolah menengah.
Can't wait. Can't wait.

--------------------

Dalam pada Anna sibuk untuk walimah, dia dengan bakal zauj (suami) kena fikir lagi pasal study diorang lepas ni. Sebab Malaysia buat hal tak nak hantar budak Mesir balik pulok dah.

Doakan yang terbaik untuk pelajar-pelajar Mesir, tolong.
Moga dipermudahkan urusan diorang.



No comments: