Friday, May 7, 2010

selamat jalan angkatan pertama!




Aku selalu hargai hasil kerja budak seorang ni. Bagus budaknya. Siapa kenal dia, mesti rasa beruntung sebab ada kawan yang pandai dan tak lokek ilmu. Selalu berfikiran terbuka dan pandai berlawak. Kira dia memang ada kualiti pelajar cemerlang. Untuk kau juga, Azri Azmi, semoga berjaya di IPT. Terima kasih untuk video kat atas ni.

Untuk kau yang mendaftar Isnin ni, selamat jadi budak matrik. Mesti seronok. Tapi jangan leka. Banyak mata yang memandang. Lagi-lagi kau akan bawa nama sekolah dan agama. Kira sekali la aku nak ucapkan jugak untuk pendaftar asasi dalam 23 Mei ni. Aku akan hilang seorang pembaca setia, kan Anis?
Kalau tak silap tinggal budak diploma je. Daftar bulan 6 kan kan? Aku akan temankan koranglah. ;D

18th Gen, semoga  pencapaian dan akhlak kita terus 'MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA!'

7 comments:

jedalerihati said...

sedehnyee tgk video tu :'((
kenangan terindah !

aisya zainal said...

azri punya kerja ah tu.
tak pasal2 aku tacing malam2. geram betul! haha

Anonymous said...

jgn risau . ade masa ttp akan bertendang ke belog ni ! ;))))

Anonymous said...

oh yea , layout cantik ;)

aisya zainal said...

terima kasih, budak.

Anonymous said...

siapa yg ko maksudkan dlm statement first tu? bukan Azri kan?

aisya zainal said...

azri la. aku puji.
er.. ada unsur mengutuk ke?