Wednesday, May 5, 2010

plagiat itu lagu liyana jasmay

perbualan berlaku di laman sosial termasyhur abad ini.

dan : aku suke keeper chelsea ar. name die cech. smart lak gabung ngan nama kau.
ce :   tak smart pun. aku tak minat ah. plagiat.
dan : plagiat tu ape doe?
ce :   macam copy paste ar.
dan : haha. smart gile mana dapat ayt tu?
ce :   blog.plagiat ni macam liyana jasmay menyanyi lagi tak percaya cinta ah. lagu tu kan muzik dia macam avril.

heh. cakap macam hebat je tau semua.
bagi maksud tak tengok pun kamus dewan bahasa.
betul lah agaknya.
baru aku tau, memang bermanfaat aku bersiar-siar kat blog orang lain.

tambah lagi kosa kata aku.


aku pun tak tahu kenapa aku guna perkataan plagiat untuk perbualan yang tak ada kena mengena dengan nama aku dan penjaga gol chelsea itu.
ye, aku memang suka merosakkan memanipulasi perkataan-perkataan indah. 


No comments: