Saturday, February 5, 2011

YT-artist-to-be




Aku rasa sekarang org dah educated sikit.
Zaman myspace dah berlalu. Harap tak ada lagi manusia myspace macam ni.
 
 
 Aku suka mamat ni. Dia cool. Ada sesuatu yang menarik dia dah buat dalam hidup dia.
Aku? Entah bila.


Sabar-sabar. Duniawi je niiii...  :P

5 comments:

wan said...

pernah teringin nak buat vlog macam nie. boleh jugak memberi pendapat secara santai. yeww? :P

-at least, we learn something from them> :)

aisya zainal said...

boleh2. tapi kena ada skill juga.
kena ada sensitiviti. sebab semua orang dah boleh tengok muka kita secara live.

best kewww jadiww fewwmes?

wan said...

famous tu perkara lain.apa yang penting kita menyampaikan.kalau benda yang benar, lagi digalakkan.tak giteww? :P

3p4h said...

Org yg rajin n pandai manage masa mesti xda hal wat bnda ni. Rajin kot nk edit2.. nice~

aisya zainal said...

wan : giteww lah. :D
abg epah: try lah buat. :D