Thursday, June 17, 2010

kau tengok Sukan Sukma tu tak?

Aku tak tahu apa-apa pun pasal Sukan Sukma Melaka ni.
Baru semalam tengok. Itu pun sebab mak yang tukar channel. Sepak takraw kategori perempuan. Aku rasa macam annoyed gila bila tengok perempuan main game lagi-lagi kat event besar. Emosi. Kalau yang otai-otai tu selalunya lagi la. Kalau main suka buat muka kerang.

Haha. Sebab tu aku tak suka sangat tengok perempuan punya game.
Baru skor satu mata, psiko lawan macam dah menang emas. Tengok game lelaki, cool je. Main bersih je sudah. Kata 1 Malaysia. Rilek ah.





Masa aku tengok tu negeri Selangor kalau tak silap. Pehhh. Poyo nak mam.





Dulu aku main hoki bodoh-bodoh pun selalu jumpa team macam tu. Memang aku tak pandai main pun. Buat muka pro sudah. Tak nak kalah.

No comments: