Sunday, November 24, 2013

#Monolog

Happiness is...

talking to your brothers,
who were used to quarrel with you during childhood time.

---------***--------

Hari ni,
abang tengah called.
Nak tanya aku kat hostel ke kat rumah.
Ended up, dia brainwashed aku tentang masa depan.
Pelan.

Pastu,
abang sulung kat UK.
Rindu kot pada dia.

'Dan Kami pasti akan menguji kamu dengan
sedikit ketakutan,
kelaparan,
kekurangan harta,
jiwa,
dan buah-buahan.

Dan sampaikanlah khabar gembira kepada orang yang sabar.

Iaitu,
orang-orang yang apabila ditimpa musibah
mereka berkata
Inna Lillahi wa Inna Ilaihi Ro ji'un.'

[Al Baqarah:155-156]




Banyak dah nikmat yang Allah bagi.
Diuji sedikit, moga terus Allah beri kekuatan untuk bersyukur.

I love my family.


-------------***----------


Alhamdulillah.
Terima kasih juga Allah.

Kerana tempatkan aku di sini.
Dengan sifat aku yang sangat beremosi,
aku bersyukur ada member SMAKL yang selalu menadah telinga.

Mimo, Mimi,
terima kasih.

:)

No comments: