Friday, December 21, 2012

Baitul

Assalamualaikum.

Update sikit. Tengok lah sikit mana aku mampu buat.

1. Cuti semester seminggu, sampai hujung tahun. Jadi ayat para pensyarah sebelum lepaskan kelas terakhir tadi, 'Okay class. Till we meet again.. next year.'
Waoz. Tangguh kelas sampai tahun depan, tahu.
 
  3 minggu pertama semester 6, hebat.
Hebat sebab banyak gap, tak banyak kelas, banyak batal. Hm. Dengar macam seronok, kan?
Entahlah. Berdebar bila naik cuti ni nanti. Aku tak terbayang kerja yang banyak sampai kena stay up dan tak tidur malam. Al-kisahnya, aku tak pernah belajar untuk stay up. Bagaimana agaknya nanti?

2. Baru aku sedar, tarikh majlis abang tengah akan dibuat pada minggu peperiksaan akhir bulan 3 nanti. Peh, gi mana nehh.

3. Seorang lagi member sekolah dah bertunang. Eksaited sampai capslock segala huruf waktu berborak maya dengan dia. Cerita dia best. Cerita bakal doktor-doktor. Macam novel. Novel tanpa tajuk sebab aku dah tak baca novel. Mabrook, buddyz yang tak baca blog ni!

 Akauntan-doktor, ok ke? :/

......... ah, aku bukan nak jadi akauntan pun. Heheh. Cukup.

4. Aku dah ngantuk .
Sebenarnya kalau ada topik memeber membina Baitul Muslim ni aku eksaited. Tapi sekarang dah mengantuk nak tidur.

Selamat malam tau!

No comments: