Monday, October 15, 2012

Ceritanya, musim exam memang selalu ada banyak benda nak dicerita, banyak benda nak dibuat seperti; main game Plant v Zombie sebab nak tahu berapa banyak zombie yang dia simpan.
Lagha sungguh hoi. Kalau ada semangat begitu membedah buku-buku ilmiah kan bagus. ohoi.

Jadi hari ni, 3 hari sebelum paper terakhir berbekalkan broadband kakak yang tak sepatutnya aku pinjam minggu exam, aku pun berjalan-jalan ke blog tipikal yang aku selalu pergi. Blog warga smakl itu mesti.

Saff, Kak Juma. Ini lagi dua manusia kalau aku ada kenderaan, dengan segera aku ke UIA masing-masing. Kak Juma ni, dah berapa lama tak ketemu. Bertahun kot. Tak tipu, memang bertahun. Belum rezeki. Jadi plannya, lepas habis exam nak ber-bas ke UIA. Jumpa dan balik. Tak ada dah sambutan hari jadi sesiapa. (note: Indah Athirah)

Ye, paper terakhir untuk semester ni ialah FAR300.
Harapan?
Mungkin harapan tu ada kalau aku mula basuh baju, sidai dan study sekarang.


Matlamat kembara lepas exam; uia gombak uitm shah alam.
Musyrif? tiada. Heheh.

No comments: