Thursday, November 11, 2010

hari ni ada artis meninggal.

Ucapan takziah untuk ahli keluarga beliau.
Marilah kita sama-sama sedekahkah Al-Fatihah kepada beliau.





........................








Demi mengubati kerinduan para peminat, saya akan putarkan lagu-lagu hits beliau sepanjang dua jam .











Ape kejadah.
Mati tu macam takde ape je kan ?



      

4 comments:

wan said...

sacarastic.like! :)

aisya zainal said...

heh. komen awal ni.
baru je siap post ni :)

Anonymous said...

siapa siapa?

aisya zainal said...

aaa.
aku bukan nak highlight siapa dia.
tapi apa yang manusia buat pada untuk mengingati kematian.


tp, memang ada artis meninggal hari tu. sham fotograf