Sunday, April 4, 2010

saya dah pencen!

salam.

olla!
dah lebih kurang seminggu aku rehat di rumah.resign rabu yang lalu.nak rehat pulak. menikmati sisa cuti sekolah yang berbaki beberapa bulan lagi. boleh je kalau nak teruskan kerja tu. tapi, semakin hari bekerja, semakin banyak pula keinginan datang selain merutin -maksudnya, buat kerja rutin laa.. selagi ada pilihan, kita pilih la kan?

sekarang, dah aktif kan balik fesbuk tu.best? entah. aku layan game je. dan aku dapati semua game tu amat berbahaya untuk masa depan dan masa belakang aku. aduh, macam kena delete balik je.fesbuk, medium terbaik untuk terus berkomunikasi dengan member-member yang sudah bagai kacang lupakan kulit. wawawaa~

aku sekarang tengah improve skill memasak. nak jadi sefleksibel najhan kat dapur. haha. kecoh je kan? biar ar. aku bagitau je. nanti kauorang tanya-tanya jugak.
setiap hari, habit aku; cari resepi baru kat laman web dan blog orang.lepas tu mencuba. memang seronok. inilah antara faktor aku berhenti kerja. pengalaman bekerja dah ada.sekarang nak 'mangkreng'kan syarat jadi wanita melayu pulak. baking2, buat puding..hoho.saye jeles dengan naje. kauorang patut tengok cerita julie&julia. memasak untuk mencuba dan menulis untuk berkongsi. aku diinspirasi dari cerita tu lah. :))

hujung minggu, tunggu panggilan kalau-kalau ada program kat rebutia. yep, itu minat jugee.


apa yang kauorang ade tapi saya belum ada? ehemm. lesen. 
ok sudah. rasa tercece ni.

No comments: